>Sen Beni Tanımazsın.Severim de Söylemem.*

>

*Robert De Niro’nun son filmine gittik. ”Herkesin Keyfi Yerinde”ye.Film ilk yarıda çok durağandı.Aslında genel anlamda durağandı.Tabi öyle de olmalıydı.Sadece ben nedense komedi filmi beklentisiyle girmişim salona(niye bende bilmiyorum).Birde gece hiç uyumamış olmam neticesinde az daha uyuyakalacaktım filmde.Hoş bir hikaye, sadece De Niro oyunculuğu görmek için gidilebilecek bir filmdi.Fotoğraftakinin aksine elbette Robert Amca hatta dedeyle vakit geçirdik.Ah şu yıllar :)

*Feridun Düzağaç yeni albüm yapmış.Yehuuuu:))”Mütemadiyen Ağlıyorum”çok güzel olmuş.Öyküzen’de gördüm bende.Dinliyorum işte sürekli.

*Diyetteyim(: 55’ten 50’ye hatta çaktırmadan 48’e düşme çabasındayım.İnanır mısınız spor bile yapıyorum.Anlamadığım şey bütün diyet programlarında normalde yediğimden çok daha fazla şey olması:D

Her dakka bişey mi yenir canım.Yemem ben.Kafama Göre programını uygulıycam.Başarılı olursam buraya da yazarım.

*Kışın ikinci hastalığını geçenlerde geçirdim, ikinci antibiyotiğiydi bu kışın.En büyük cezam Raşotun yanak çukurlarından öpememekti:D

Çok şükür geçti.

Böyle işte…Günler de gelip geçiyor…

Sevgiyle efem:))

Fotoğraf;Robert De Niro-The Godfather

*Mazhar Abi.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

